Seat Arona збудована на сучасній платформі MQB AO, так само як і родич компактний хетчбек під назвою Ibiza. Довжина кроссовера складає 4 метри та 13 сантиметрів і це дозволяє розмістити за просторим салоном 400-літровий багажний відсік.
Під капотом Seat Arona встановлені виключно турбовані двигуни з інтегрованою системою старт/стоп. Базовий 3-циліндровий силовий агрегат об’ємом 1 літр розвиває 95 к.с. та агрегатується з 5-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей. Потужний варіант цього двигуна на 115 к.с. отримав 6-ступеневу механіку, або роботизований автомат DSG. Оптимальним з точки зору потужність/економічність безумовно стає новий 1,5-літровий мотор оснащений системою де активації циліндрів. Завдяки старанням інженерів концерну Volkswagen цей агрегат видає 150 к.с. Автоматична коробка перемикання швидкостей для такого двигуна нажаль не передбачена. Не залишили іспанці свого новачка без турбодизельного двигуна. 1,6-літровий агрегат в залежності від ступеня форсування розвиває 95 або 115 к.с. Середня витрата пального складає біля 5 літрів палива на кожні 100 км пробігу.
Кроссовер отримав шість варіантів виконання S, SE, SE Technology, FR та Xcellence. В кожній з цих версій є свої фішки та опції, які відповідають назві. Інтер’єр Seat Arona дуже схожий на той що ми вже бачили у моделі Ibiza. По середині центральної консолі встановлений 8-дюймовий сенсорний дисплей, а під ним блок клімат-контролю. Якість матеріалів обробки салону досить високого рівня, але у верхній частині торпедо пластик твердий та неприємний на дотик. Ситуацію трохи рятує штучна шкіра, якою обшита більша частина передньої консолі.
Продажі Seat Arona стартують восени 2017 року за ціною від 19 тисяч євро…